#zero

 

Hogyan lehet ezt az RFID kártyát igényelni töltéshez?

2017-07-03

Sziasztok! Úgy alakult, hogy a családba kerül egy Citroen C-Zero valamikor a jövőhét folyamán, és mivel a villanyautózás nekünk még új műfaj egy kis segítséget szeretnék kérni. Sok helyen olvasom, hogy az utcai töltőkhöz kell vagy nem kell RFID kártya. Erről mit kell tudni? Egy ilyen kártya elég az összes olyan töltőhöz, ahol ezt kérik? Vagy minden üzemeltető külön kártyát kér? Tovább hogyan lehet ezt az RFID kártyát igényelni? A válaszokat előre is köszönöm!

Posztoló:

 

3 válasz érkezett:

Ernő Szép: A villanyautosok.hu -n minden infót megtalálsz.

 

Erhard Pfisztner: Legyen egy type1/type2 kébel a kocsihoz, hogy tudjad használni Budapesten az ELMŰ közterületi oszlopait és a többi parkolókban elhelyezett Type2 csatlakozót. Otthon 10A-rel másutt AC oszlopn type2 -vel 16A tudsz tö...

 

Csiszár András: https://e-autozas.hu/#!echarge

 


Citroen C zéró, és Peugeot Ion, esetleg Renault Zoé esetében milyen valós menettávval lehet számolni országúton?

2017-05-05

Sziasztok, Citroen C zéró, és Peugeot Ion, esetleg Renault Zoé esetében milyen valós menettávval lehet számolni országúton? Van bármilyen realitása külföldről hazagurulni vele? Köszönöm a válaszokat.

Posztoló:

 

6 válasz érkezett:

Kepler László: szia egy barátomnak van peugeott ion, csak 80 megy bárhogy erőltetjük, fűtés és klíma nélkül.

 

Ernő Szép: Van, de nagyon alaposan fel kell készülni. A Peugeot, Citroen 130 km-t megy, de hosszú úton, autópályán csak 80%ig tudod tölteni, így 80 km-enként érdemes megállni 20 perc töltés idejére. Zoéná...

 

Juhászné Csoma Hortenzia: Nekünk mindkettő van, mármint Ion és Zoe. És az előttem szóló Úr, jól mondja a hatótàvot.

 


C-Zero-t, vagy I-Miev-et használók: a nyilvános töltőnél mindig megvárjátok amíg az autó feltölt?

2017-04-14

Sziasztok! Azok, akik Ion-t, C-Zero-t, vagy I-Miev-et használtok, a nyilvános töltőnél mindig megvárjátok amíg az autó feltölt, vagy otthagyjátok a töltőn az autót és bíztok abban, hogy mire visszaértek, még mindig ott van a kábel és nem vitte el azt senki? Ha jól tudom, ezeknél a típusoknál nem lehet rögzíteni a kábelt és bárki kihúzhatja a csatlakozóból úgy az autó, mint a töltő oldalán és már viheti is.

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

Rizmajer László: Kis lakattal zárjuk a Type1 csatlakozó rögzítő karját a furaton keresztűl. Eddig még (kopp-kopp-kopp) így sosem vitték el :)

 

Rizmajer László: Így: http://charge.yazaki-group.com/english/img/product/normal_outlet_key.jpg

 

Zsolt Rozgonyi: Ahamm, megnézem akkor ezt a megoldást, köszönöm! :)

 


Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket?

2017-03-19

Üdv mindenki! Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket? Általános tapasztalatok érekelnének. Töröm a fejem valami ilyesmi váltáson, vagy a meglévő benzines mellé. Napi szinten cirka 30-35km-t megyek, többnyire város, meg vagy 3-4km főút. De ezt rendszeresen. Hétvégente 70km főút, de ezek mind kiszámíthatóak, célállomáson tudok tölteni, munkahelyen is, ott van 400V is (nem tudom hány amper, de most volt bővítés, megnézem majd). Teszteket átolvastam, kicsit másabb jellegű élménybeszámoló érdekelne inkább. Én magam 195cm magas vagyok, jelenleg egy G Astrát nyüstölök, és hamarosan érkezik a kislányom. Szóval, az elektromosnak tudnia kellene ilyen "igényeket" is kiszolgálni :) Hatótáv hogy alakul ilyen használatban, üzembentartási költségek, tippek-trükkök a típust illetően, ugye az olaj-olajszűrő-levegőszűrő-pollenszűrő dolgokat megszoktam, itt ez részben elmarad, mi van helyette? Köszönöm, aki tud segíteni!

Posztoló:

 

5 válasz érkezett:

Rizmajer László: 195 cm-hez kényelmetlen lesz. 187 cm vagyok és nálam határeset. Ezt leszámítva nagyon jó kis kocsi, november óta a két iOnnal több, mint 6500 km-t mentem, nem vágyom vissza pöfögősbe :)

 

Rizmajer László: Amúgy az iOn/C-Zero/i-Miev kérdés gyakran felvetődik, érdemes kicsit átfutni 2-3 hétre visszamenőleg a posztokat.

 

Gergely Szládek: Vedd meg az én Elektromos Pandámat, az standard méret, és nyáron max 134 km , de 110km mindig, télen a legrosszabb 70 km az elektromos fűtéssel. 1 éves akkublokkal adom! Olcsóbban, mint egy MIEV/C_ZERO/ION !! ...

 


Használt Peugeot Ion, vagy Citroen C-zero vásárlásán gongolkozom.

2017-03-14

Sziasztok. Használt Peugeot Ion, vagy Citroen C-zero vásárlásán gongolkozom. Mik az ismert problémák, amikkel számolni kell ezeknél a típusoknál? Pl. mennyi bele egy akkupakk, ha esetleg szükségessé válik, vagy esetleg lehet cellánként cserélni? És még egy fontos kérdés: Én, a magam 190cm-es , és 105 kg-os, nem kifejezetten légies termetemmel vajon elférek-e benne? Előre is köszönöm a válaszokat!

Posztoló:

 

7 válasz érkezett:

Rizmajer László: November óta több, mint 6000 km-t mentem vele, baromira jó kis kocsi, imádom. Problémái nem nagyon vannak, egy 30 e km alatti futású kocsival szinte biztosan nem foghatsz mellé. Az akkucellák darabonként cserélhetőek (4,5 ó...

 

Szabó Zoltán: Én azt nem értem, hogy ebbe a Peugeot Ion - Citroen C-Zero - Mitsubishi i-MiEV hármasba miért nem jött akkupakk frissítés (nagyobb kapacitással)? Ezekből már van 6 évesnél idősebb is, lassan ...

 

Egry Gábor: Hány cella van/140€ ért. És hogy lehet egyenként megmérnk a feszültségüket, meg a hömérsékletüket ? Ezt mutatja valami müszer? Csak mert annyira egyszerü a müszerfaluk.

 


1   


Összesen 5 találat

 

Iratkozz fel heti hírlevelünkre

Érdekelnek az elektromos autók? Heti hírlevelünkkel mindig képben leszel a legújabb elektromos autó trendekkel!

* kötelező kitölteni

 

Elektromos autó hírek

Egy perc töltés, 800 kilométer vezetés: jön a használható e-autó?
Ha igaz a Fisker bejelentése, akkor nyugodtan kijelenthetjük: mérföldkőhöz érkezett az elektromos autózás, hiszen megtö... Tovább.
800 km teljes terheléssel – megérkezett a Tesla kamionja
A Tesla nem csak az új Roadsterrel fojtotta bele a szót a közönségbe a tegnap esti bemutatón, ugyanis ... Tovább.
Ekkora siker a villanyautókra adott ingyenpénz
A tisztán elektromos meghajtású autók állami támogatásának tavaly október végi bevezetése óta 437 támogató... Tovább.
A BMW-sekre haragszol, mert bevágnak index nélkül? Akkor nézd meg ezt a Priust! – VIDEÓ
Szeretünk haragudni a BMW-sekre, mert gyakran elfelejtik, mire is való az a kis kar a kormány bal oldalánál, de ... Tovább.
Úgy viszik az elektromos autókat, mintha ingyen lennének
A tisztán elektromos meghajtású autók állami támogatásának tavaly október végi bevezetése óta 437 támogató... Tovább.