#tudni

 

Hogyan lehet ezt az RFID kártyát igényelni töltéshez?

2017-07-03

Sziasztok! Úgy alakult, hogy a családba kerül egy Citroen C-Zero valamikor a jövőhét folyamán, és mivel a villanyautózás nekünk még új műfaj egy kis segítséget szeretnék kérni. Sok helyen olvasom, hogy az utcai töltőkhöz kell vagy nem kell RFID kártya. Erről mit kell tudni? Egy ilyen kártya elég az összes olyan töltőhöz, ahol ezt kérik? Vagy minden üzemeltető külön kártyát kér? Tovább hogyan lehet ezt az RFID kártyát igényelni? A válaszokat előre is köszönöm!

Posztoló:

 

3 válasz érkezett:

Ernő Szép: A villanyautosok.hu -n minden infót megtalálsz.

 

Erhard Pfisztner: Legyen egy type1/type2 kébel a kocsihoz, hogy tudjad használni Budapesten az ELMŰ közterületi oszlopait és a többi parkolókban elhelyezett Type2 csatlakozót. Otthon 10A-rel másutt AC oszlopn type2 -vel 16A tudsz tö...

 

Csiszár András: https://e-autozas.hu/#!echarge

 


Útvonal tervezés NissanConnect EV-vel

Útvonal tervezés NissanConnect EV-vel

2017-04-22

Útvonal tervezés NissanConnect EV-vel kérdés: A Nissan online felületén elérhető térkép/útvonaltervező szolgáltatás kapcsán kérdezném, hogy az alkalmazás figyelembe veszi-e, hogy a Leafnek milyen kapacítású az akksija? El szeretnék menni vele a Velencei tó mellől Pécsre. De az alkalmazás azt mondja, hogy a kb. 172km táv nem tehető meg vele. 30kWh-s a benne lévő akku, ennyi km-t gond nélkül ki szoktam autózni vele. Továbbá szintén ezen alkalmazással kapcsolatban kérdezném, hogy tudjátok-e, hogy mit jelent a paraméterek között beállítható Lassú/Normál/Gyors sebesség? Hány km/h-t jelentenek? Van-e tapasztalat ezen az útvonalon valakinek? Villámtöltő nincs útközben jelenleg. Tudom, hogy Siófok fele mehetnék, és tudnék ott tölteni, de az időmbe nem fér bele a töltés az odaúton. Ezért szeretném 1 menetben letudni. Várom a tapasztalatokat, véleményeteket. Köszönöm.

Posztoló:

 

3 válasz érkezett:

Szabó Zoltán: Szerintem ennyit akkor tudsz elmenni, ha 70-nél gyorsabban nem nagyon mész és nem használsz fűtést. De nagyon rizikós, közbejöhet esőzés, dugó, útlezárás (terelés, baleset, stb.). Emellett Pé...

 

Szabó Zoltán:

 

Tóth József: -az Apponyi Kiskastélyi töltő az csak a szálloda vendégeinek töltő,másoknak csak egy, az utcán álló fémdobozok közül...........

 


Mit lehet tudni Teslabjørnről?

Mit lehet tudni Teslabjørnről?

2017-04-10

Teslabjørn közeledik Budapest felé, most Dániában. Egy egyedi 500e-t tesztel éppen....

Posztoló:

 

8 válasz érkezett:

Hamann Nagy Attila: Nagyon jó kis autó szeretjük! Kossik Gábor

 

Ernő Szép: Ezzel a kocsival jön? Hogyan tölti?

 

Ono Ozaki: Tolni való!!! Szóval akár tolható is. Szóval értitek..... szerintem. :)

 


Szeretnék kiépíteni egy 230V-os kiállást a parkoló szélére

Szeretnék kiépíteni egy 230V-os kiállást a parkoló szélére

2017-03-31

Segítséget szeretnék kérni. Úgy néz ki egy klassz társasházi lakás tulaja leszek. Parkolni a lakástól 2m-re fogok tudni. Szeretnék kiépíteni egy 230V-os kiállást a parkoló szélére majd a jövőben. Tudtok-e tippet adni mit tegyek a járda alá és milyen engedély terv stb kell ehhez. Kezdetnek egy sima 32 vagy 40mm-es KPE csövet akarok amibe majd azt húzok amit előírnak. Még nem tudom hány amperem lesz, 25 biztos. Tervem hogy éjjel töltöm az autót és nappal használom.

Posztoló:

 

3 válasz érkezett:

Szűcs Gábor: Ötletem ugyan nincs, de ha sikerül véghezvinni mindenképp számolj be róla kérlek!

 

Ernő Szép: Csak a társasház közgyűlésének kell jóváhagynia. Más engedély nem kell. Ez az oszlop lesz, amit a képen látunk? Fel tudod bontani a járdát? Van az a ...

 

Tibor Csökmei: Attól függ kié a terület ahová az oszlop és a kábel kerül.

 


Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket?

2017-03-19

Üdv mindenki! Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket? Általános tapasztalatok érekelnének. Töröm a fejem valami ilyesmi váltáson, vagy a meglévő benzines mellé. Napi szinten cirka 30-35km-t megyek, többnyire város, meg vagy 3-4km főút. De ezt rendszeresen. Hétvégente 70km főút, de ezek mind kiszámíthatóak, célállomáson tudok tölteni, munkahelyen is, ott van 400V is (nem tudom hány amper, de most volt bővítés, megnézem majd). Teszteket átolvastam, kicsit másabb jellegű élménybeszámoló érdekelne inkább. Én magam 195cm magas vagyok, jelenleg egy G Astrát nyüstölök, és hamarosan érkezik a kislányom. Szóval, az elektromosnak tudnia kellene ilyen "igényeket" is kiszolgálni :) Hatótáv hogy alakul ilyen használatban, üzembentartási költségek, tippek-trükkök a típust illetően, ugye az olaj-olajszűrő-levegőszűrő-pollenszűrő dolgokat megszoktam, itt ez részben elmarad, mi van helyette? Köszönöm, aki tud segíteni!

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

Rizmajer László: 195 cm-hez kényelmetlen lesz. 187 cm vagyok és nálam határeset. Ezt leszámítva nagyon jó kis kocsi, november óta a két iOnnal több, mint 6500 km-t mentem, nem vágyom vissza pöfögősbe :)

 

Rizmajer László: Amúgy az iOn/C-Zero/i-Miev kérdés gyakran felvetődik, érdemes kicsit átfutni 2-3 hétre visszamenőleg a posztokat.

 

Gergely Szládek: Vedd meg az én Elektromos Pandámat, az standard méret, és nyáron max 134 km , de 110km mindig, télen a legrosszabb 70 km az elektromos fűtéssel. 1 éves akkublokkal adom! Olcsóbban, mint egy MIEV/C_ZERO/ION !! ...

 


1    2    3   


Összesen 12 találat

 

Iratkozz fel heti hírlevelünkre

Érdekelnek az elektromos autók? Heti hírlevelünkkel mindig képben leszel a legújabb elektromos autó trendekkel!

* kötelező kitölteni