#tolto

 

Új töltő Mátrakeresztesen

Új töltő Mátrakeresztesen

2017-03-04

Új töltő Mátrakeresztesen:

Posztoló:

 

3 válasz érkezett:

Barek Péter: Salgótarján felé hasznos lehet.

 

Zoltán Bálint Döme: Ha jól tudom, Pásztón is van egy ilyen.

 

János Bánki: Pont egy ilyennél szívtam meg Pásztón a Leaffel. Nem volt saját kábelem!

 


145 lóerő (107 kW), 33,5 kWh-s akksi, CCS töltővel

145 lóerő (107 kW), 33,5 kWh-s akksi, CCS töltővel

2017-03-03

145 lóerő (107 kW), 33,5 kWh-s akksi, CCS töltővel

Posztoló:

 

6 válasz érkezett:

Tamás Kiss: Ár?

 

Varsányi Szabolcs: Drága.

 

István Bagó: Hát, ha lenne ennyi pénzem, megvárnám a Modell 3-at...

 


Nissan Leaf vs. Peugeot Ion

2017-03-01

Heló mindenki, elektromos autó vásárlás előtt állok, és pár kérdésem lenne! Peugeot IOn ( vagy bármelyik klónja) és a Nissan leaf van terítéken számomra. 4-5 éves modelleket néztem mert azok vannak számomra elérhető ár kategóriában! A kérdéseim: -Az országszerte található gyors töltök ingyenesek, és kompatibilisek? (Mert nem szeretnék úgy járni hogy épp élerek egyhez és nem tudok "tankolni"? -Az akkumulátorok élettartama kilométer vagy év függő hogy milyen àllapotban van? Kb hány évig kilométerig szokták bírni? És milyen árban van ha cserélném? -Mik áz általános szerviz igények, és mibe kerül? -A műszaki vizsga ugyan úgy megy/ ugyan annyiba kerül, mert ugye itt nincs CO mérés? -Mik az átírás költségei? -De a legfontosabb előre láthatólag egy 5 éves autó elmegy még 5 évet kb? Előre köszönöm a válaszokat, és bocsánat ha valami ilyet kérdezetem ami másnak evidens, de csak 2-3 napja olvasgatok, és ezekre a kérdésekre nem találtam választ!

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

Ernő Szép: Válaszok: - Ennél a két típusnál igen. - Mindkettő számít, 12 - 14 évig vagy 250 - 300 ezer km-ig bírják, a kapacitásuk fokozatosan csökken, nem mennek tönkre egyik pillanatról a ...

 

Borteleki Szabolcs: Nagyon köszi a gyors válaszokat

 

Varsányi Szabolcs: Átírási kölség, önkormányzati adó nincs.

 


Nem lehet egy agregátort az embernek magával cipelnie, arra az esetre ha mégsem érné el a következő töltőt?

2017-02-22

Sziasztok! Felmerült a kérdés bennem egy múltkori hozzászólás kapcsán, hogy nem lehet egy agregátort az embernek magával cipelnie, arra az esetre ha mégsem érné el a következő töltőt? Mondjuk egy 3KW-osat, az olyan 20kg. Csak mert ahhoz könnyebb a közeli benzinkútról benzint hordani amíg feltölti, mint aksipakkot elcipelni. :) Vagy hülyeség? Tudom, ez egy sajátos hibrid megoldás lenne. :D

Posztoló:

 

32 válasz érkezett:

Laszlo David: ?? :) :) 20kg plusz sulyt cipelni? Csak még tovàbb csökkenti az amugy sem tul nagy hatotàvolsàgot.

 

Bognár Tamás: A totalcar csinált ilyen tesztet, keress rá.

 

Gyula Dévay: Keresgéltem, de nem találom. :( Van hozzá valakinek linkje?

 


Van már töltősávos koncepció?

Van már töltősávos koncepció?

2017-02-21

Itt már nincs gond a hatótávval. Bár nincs elektromos autóm, mégis érdekes a kérdés, hogy milyen is lehet a Balatonnál lejönni a 7-ről full töltött autóval... Talán épp ez kell a tömeges átálláshoz.

Posztoló:

 

5 válasz érkezett:

Milos Kövér: Nem hiszem hogy ez így el fog terjedni. Drága lenne, a töltés átvitel is sok veszteséggel járna.

 

Tamás Surányi: Hát ezt mi sosem.fogjuk az M 7-nél megtudni!

 

Sándor Cseresznyés: nagyon elmés elgondolás,bár nékem sincs még elektromos autóm mindenki elmebetegnek tart amikor a környezetvédelemről,meg az energiatárolásról beszélek,pár év és a magyor is beismerik

 


1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17   


Összesen 82 találat

 

Iratkozz fel heti hírlevelünkre

Érdekelnek az elektromos autók? Heti hírlevelünkkel mindig képben leszel a legújabb elektromos autó trendekkel!

* kötelező kitölteni