#tolto

 

A Bartók Bélán levő töltőt valaki be tudja indítani?

A Bartók Bélán levő töltőt valaki be tudja indítani?

2017-05-01

Sziasztok! A Bartók Bélán levő töltőt valaki be tudja indítani?

Posztoló:

 

1 válasz érkezett:

Kanczler Csaba: nem tudom, gondolom valaki már indította

 


Nissan leaf-hez keresek otthoni falra szerelhető gyors töltőt tud valaki?

2017-04-30

Sziasztok! Nissan leaf-hez keresek otthoni falra szerelhető gyors töltőt.Tud valaki?

Posztoló:

 

17 válasz érkezett:

Erhard Pfisztner: milyen teljesítményű az autód töltője? 3,3 esetleg 6,6 kW (16A vagy 32A). Mi a célod az otthoni "gyors töltővel"?

 

Richie Richi: Gyorstölteni nyilvánvaló

 

Erhard Pfisztner: Segíteni szerettem volna, de ha nem válaszolsz.... Most hogyan töltesz otthon? Schukoval az autó gyári töltőjével? Mert többet gyorsabban AC-n nem fogsz tudni tölteni.

 


Útvonal tervezés NissanConnect EV-vel

Útvonal tervezés NissanConnect EV-vel

2017-04-22

Útvonal tervezés NissanConnect EV-vel kérdés: A Nissan online felületén elérhető térkép/útvonaltervező szolgáltatás kapcsán kérdezném, hogy az alkalmazás figyelembe veszi-e, hogy a Leafnek milyen kapacítású az akksija? El szeretnék menni vele a Velencei tó mellől Pécsre. De az alkalmazás azt mondja, hogy a kb. 172km táv nem tehető meg vele. 30kWh-s a benne lévő akku, ennyi km-t gond nélkül ki szoktam autózni vele. Továbbá szintén ezen alkalmazással kapcsolatban kérdezném, hogy tudjátok-e, hogy mit jelent a paraméterek között beállítható Lassú/Normál/Gyors sebesség? Hány km/h-t jelentenek? Van-e tapasztalat ezen az útvonalon valakinek? Villámtöltő nincs útközben jelenleg. Tudom, hogy Siófok fele mehetnék, és tudnék ott tölteni, de az időmbe nem fér bele a töltés az odaúton. Ezért szeretném 1 menetben letudni. Várom a tapasztalatokat, véleményeteket. Köszönöm.

Posztoló:

 

3 válasz érkezett:

Szabó Zoltán: Szerintem ennyit akkor tudsz elmenni, ha 70-nél gyorsabban nem nagyon mész és nem használsz fűtést. De nagyon rizikós, közbejöhet esőzés, dugó, útlezárás (terelés, baleset, stb.). Emellett Pé...

 

Szabó Zoltán:

 

Tóth József: -az Apponyi Kiskastélyi töltő az csak a szálloda vendégeinek töltő,másoknak csak egy, az utcán álló fémdobozok közül...........

 


Magyarországon miért nem épültek Tesla Superchargerek(gyorstöltőállomások)?

2017-04-20

Valaki megtudná konkrétan mondani, hogy Magyarországon miért nem épültek Tesla Superchargerek(gyorstöltőállomások) ?

Posztoló:

 

7 válasz érkezett:

Zoltan Kormos: A Tesla nincs jelen a Magyar piacon. Hivatalosan nem ad el az országban autókat ezért nem is épit ki hozzájuk supercharger hálózatot. A miért jó kérdés, véleményem szerint úgy ...

 

Szűcs Gábor: ezen kívül egyelőre még csak kialakítás alatt van a törvénymódosítás, hogy bárki pénzt kérhessenek a töltéshez felhasznált áramért, egy ilyen bizonytalan jogi ...

 

Benedek András: Azért Szlovákia, meg a Csehország már rendelkezik, sőt Romániába is telepítenek 3-at az idén......emiatt nem hinném, hogy csak a gazdasági mutatók miatt nincs, szerintem egyéb a ...

 


Az első hónap tapasztalatai egy holland 5 éves használt nissan leaf-el

2017-04-20

Az első hónap tapasztalatai egy holland 5 éves használt nissan leaf-el Egy honap alatt sikerült 2700km-ert autóznunk vele. Amikor vettük 23000 km volt benne ez azt jelenti, hogy nem sokat használták előtte. A márkaszervizben az akkumulátor ellenőrzésnél mindenhol a maximális pontszámot kapta egyet kivéve, hogy sokat tárolták magas töltöttséggel. Vételkor mind a 12 kapacitás jelzője meg volt. Most az intenzív használat után már csak 11 van meg belőle, ami szerintem is reális egy 5 éves autóban(Hatótávban a 12kapacitás és a 11 kapacitás jelző között nem vettem észre különbséget, valószínűleg pont a határon volt). 10C fokos környezeti hőmérsékletnél országúti használatban reggel 145km-es hatótávot szokott kijelezni. Az átlag fogyasztásom 12-13kwh/100km között szokott alakulni. A tegnapi nap adott egy kis ízelítőt, hogy majd mi vár ránk a következő télen. 1C és hóesés+ fűtés jelentősen csökkenti a hatótávot, szerintem 2/3-a elehet a 10C fokoshoz képest. Mentem vele hosszabb utakat is mint például sóskút-siófok(2x90km), Sóskút-Dömös (2x75km), Sóskút-Vác-M3-gablini(105km). Tapasztalatom szerint 10C-15C-fokos környezeti hőmérséklet mellett országúton közlekedve (80km/h - 55km/h) nagy biztonsággal 110-120km-es utat lehet teljesíteni(kíméletes vezetéssel). A leghosszabb utunk során (105km) még maradt 3 pálcika a kapacitás jelzőből.(A régebbi Leaf-ek még nem jelzik százalékosan az akkumulátor kapacitást.) Költség része: 2700km-re elköltöttem volna egy hónap alatt 70eFt-ot ha benzint tankoltam volna. Az áram költségem vegyesen otthon+munkahely+ingyenes töltésekkel 5eFt körül alakult(Otthoni fogyasztás növekedés). Egy hónap minden közlekedési igényünket meg tudtuk oldani egy elektromos autóval (Némi odafigyeléssel és tervezéssel). Remélem hasznos volt azok számára akik hasonlón gondolkodnak. Még annyit tennék hozzá, hogy az autóval semmilyen műszaki jellegű problémánk nem volt.

Posztoló:

 

11 válasz érkezett:

Szabó Zoltán: Nagyon szépen köszönöm a beszámolót, én mindig szívesen olvasok hasonlókat, bármilyen e-autóval kapcsolatban! :)

 

Dóra Bürger: Köszönöm enis. Nem emlékszem, 24 vagy 30 kw?

 

Bálint Szita: 24kw-os, és nincs benne hőszivattyú. A fűtéssel akkor lehet a legtöbbet spórolni, ha még reggel a töltőbe bedugva előfűti magát.

 


1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17   


Összesen 82 találat

 

Iratkozz fel heti hírlevelünkre

Érdekelnek az elektromos autók? Heti hírlevelünkkel mindig képben leszel a legújabb elektromos autó trendekkel!

* kötelező kitölteni