#tolto

 

Az EvoPro töltőjét lehet használni bárkinek, vagy tényleg csak partnereknek?

Az EvoPro töltőjét lehet használni bárkinek, vagy tényleg csak partnereknek?

2017-07-26

Sziasztok, Az EvoPro töltőjét lehet használni bárkinek, vagy tényleg csak partnereknek?

Posztoló:

 

5 válasz érkezett:

Barassevich Krisztián: privát töltő, úgy tudom

 

András Tukora: Bemész a portára és megdumálod. Elvileg megnézik a forgalmit, és akkor engedik csak használni ha nem céges autó. De hallottam már ettől eltérőt is. Az biztos, hogy taxi nem haszná...

 

Ernő Szép: Nehézkes nagyon. Sajnálják az áramot.

 


Milyen műszaki paraméterek szükségesek egy otthoni töltő telepítéséhez?

2017-07-05

Sziasztok és üdvözlet! Móron tervezünk a munkahelyemen töltési lehetőséget kialakítani, a 81-es főút mellett. Van egy vendégünk, e autós, aki megígérte, hogy segít összeírni, mi alapján induljunk el, de sajnos még nem küldte a megbeszélt e-mailt. Milyen műszaki paraméterek szükségesek és hol tudok ennek pontosan utánanézni?

Posztoló:

 

9 válasz érkezett:

Laszlo David: Pénz!! Pénz! Pénz!! Aztàn ha van még pénz az jol jöhet!! Mint a hàboru!! :(

 

Nagyné Gáspár Szilvia: a kivitelezése kerül pénzbe Laszlo David? mit nem mond :)

 

Szabó Zoltán: Kedves Nagyné Gáspár Szilvia, Ernő Szép a Te embered, akár komplett kivitelezéssel kapcsolatban is tud majd segíteni. :)

 


Oda vissza szerencsém volt kipróbálni a Lukoil remek töltőit az M3-as kivezető szakaszán.

Oda vissza szerencsém volt kipróbálni a Lukoil remek töltőit az M3-as kivezető szakaszán.

2017-06-24

Napi rekord 340km! Ma mentem le Mezőkövesdre Sóskútról! Oda vissza szerencsém volt kipróbálni a Lukoil remek töltőit az M3-as kivezető szakaszán. Odafelé ahogy számítottam is rá elég kedvezően alakult a fogyasztás. Miután 97%-ra töltöttem a kivezezőn, 115km után még 47 maradó kilométerrel értem Mezőkövesdre(4 pálcika). Egész-napi töltés után este 9 órákkor indultam haza. Ahogy számítottam rá visszafelé jóval többet emelkedik az út ezért csak 25 maradó km-rel értem el a Lukoil kutat(2 maradó pálcika+ a kút előtt rendesen emelkedik). Odafelé végig 100km/h-ás sebességgel egy Szlovák kamion szélárnyékában autóztam. Visszafelé mivel már nem voltak kamionok ezért csak 85km/h-ra állítottam a tempomatot. Szerencse, hogy inkább óvatos voltam visszafelé mert így nem lett teljesen kicentizve.

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

Kálmán Kiss: 24 vagy 30kw-os leaf?

 

Virágh Dániel: Azert ez a lassusag durva

 

Sándor Ábel: Hát igen. Egyenlőre a villanyautók zöme a helyváltoztatás igényének kielégítésére csak nagyon korlátozottan alkalmas. ;) Per pillanat ez van. De mire megoldódik, addigra kitalálják, hogy ...

 


Nissan Leaf 30 kwh - Balaton túra Budapestről

Nissan Leaf 30 kwh - Balaton túra Budapestről

2017-06-04

Tegnap reggel nekivágtunk egy 30 kWh-s Leaf el egy balatoni útnak. Az össztávot az útvonaltervezők 175 km-re írták, gondoltam ez sima ügy. Pestszentlőrincről mentünk Fonyódra. M0-on, majd M6 , 7-es főút, majd Martonvásárnál föl az M7-re. Sajnos nem készítettem sok képet a töltöttség alakulásáról , de van egy ami szabadbattyán mellett készült, és egy, ami Siófok mellett elhaladva. Úgy gondoltam nem állok meg Siófokon tölteni, mert a várható hatótáv még 20km-rel meghaladta a szükségeset. Az autópályán 100-110 körül autóztam, de Zamárdi után rá kellett döbbennem, hogy az emelkedők ilyen tempó mellett le fogják nullázni az akkut. Ezért Lelle előtt le is jöttem a pályáról, mert nem bírt volna ki még egy emelkedőt, és a 7-es főút onnan már vízszintes. Nyaralónk a fonyódi dombon van, az oda való felkaptatás során tűnt el a maradék megtehető 19 km és kerültek a helyére vonalak.De lehozott minket, és a klíma is ment végig. Volt a végén némi hatótáv parám , és legközelebb biztosan megállok Siófokon negyed órára! De nem hagyott cserben minket! Az össztáv 174 km- volt.

Posztoló:

 

13 válasz érkezett:

Robert Friedmann: Köszönjük, hasznos :)

 

Bálint Mézes: Bravo

 

Rich Nagy: Csinaltam Amperával tesztet, hogy vajon mennyit menne el egy 24kWh-os akkupackkal (rátöltésekkel). Eleg hatekony. Ime:

 


Hétvégén megjártuk a Leaf-el a Dunaharaszti - Békéscsaba utat.

2017-05-02

Sziasztok, Hétvégén megjártuk a Leaf-el a Dunaharaszti - Békéscsaba utat. Nyilván van másik autó is, tehát leginkább kalandvágyból utaztunk elektromossal. Ahogy már egy párszor ezt leírtam, ismét bebizonyosodott, hogy a teljesen elektromos autó nem alkalmas még közepesen távoli utakra sem. Az út Szolnokon keresztül vezetett, ahol a Chademo töltőt használtunk oda és vissza is megállva egy "gyors" pitstopra. Az út nettó 2:40 percet vett igénybe (normál autóval ez 2:20, más útvonal és normálisabb sebesség). A sztráda részen 115 km/h-ra állítottam a tempomatot az országúton 96 km/h-ra, nyilván a diesel autónkkal azért gyorsabban megyek ennél. A töltés 80%-ra tényleg 20 percig tartott de 92%-ra felnyomni 45 percig. A bruttó út 3,5 óra volt, tehát több mint egy órát buktam egy 220 km-es távon :) . Ez gyakorlatilag teljesen elfogadhatatlanul sok, ráadásul miután Szolnokon megálltam és valamit kellett csinálni a családdal, a megspórolt pénzt rögtön el is költöttem. Ennek megfelelően, kényelmetlenül (kicsi az autó), lassan és szinte semmivel sem olcsóbban mentem haza Békéscsabára. Kalandnak jó volt, közekedési eszköznek nem. Azt csak mellesleg teszem hozzá, hogy pl. egy Zoe-val pont ugyanígy tartott volna az út, csak akkor fizethettem is volna Szolnokon a hotelben, tehát egyedül a Teslával lehetett volna normálisan eljutni Csabára. Fontos megjegyezni, hogy itt még nem síelésről vagy nemzetközi utazásról beszélünk, csak egy 220 km-es középtávú útról. Továbbra is fenntartom a véleményem, hogy az elektromos autózás baromi jó, ha második, ingázó autónak használod, első számú autónak nem alkalmas és jó ideig még nem is lesz az...

Posztoló:

 

13 válasz érkezett:

István Bagó: 400-500 km-es valós hatótávolság már nincs beláthatatlanul távol...

 

Ernő Szép: Gratulálok! És mennyi pénz maradt a zsebedben a több mint 1 óra időveszteségért cserébe? Lehet, hogy neked teljesen mindegy (bár akkor nem írtad volna le a Zoéval való fizetős tölté...

 

Laszlo David: A villanyautot nemis hosszutàvu utakra fejlesztik. A vàrosi közlekedés a lényege. Nem is olcso közlekedési eszköz.Sporolni nem lehet vele.A lokàlis légszennyezés csökkentése a cél....

 


1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17   


Összesen 82 találat

 

Iratkozz fel heti hírlevelünkre

Érdekelnek az elektromos autók? Heti hírlevelünkkel mindig képben leszel a legújabb elektromos autó trendekkel!

* kötelező kitölteni