#tapasztalat

 

120e km körüli 5-6 éves Opel Amperát mennyire nehéz eladni Magyarországon?

2017-04-21

Van arra vonatkozó tapasztalatotok, hogy egy 120e km körüli 5-6 éves Opel Amperát mennyire nehéz eladni Magyarországon? Mennyi az esélye, hogy az emberen rajta ragad?

Posztoló:

 

5 válasz érkezett:

Ernő Szép: Bármit el lehet adni a megfelelő áron. Ha elég olcsón tudod kínálni, akkor biztosan nem marad rajtad. A 120 ezer km nem annyira vészes. Ha gondosan karban volt tartva és erről mondjuk szervizkönyv ...

 

Gelencsér Ferenc: Huhh... Érdekes kérdés. Még sosem jutott eszembe pl. autóvételnél, hogy nehéz lesz-e eladni.

 

Ottó Katona: Ha mondasz egy felszereltséget és egy árat amit egy év múlva szeretnél akkor lehet le is előlegezem mert kb 1 év múlva akarok autót venni. Na ez milyen ajánlat? :)

 


Milyen gumit vegyek elektromos autóra?

2017-04-20

Épp gumiválasztás előtt állok, bár tegnap nagyon jól jött, hogy még téli van rajta. :) Nekem a Goodyear EfficientGrip Performance-on akadt meg a szemem, a táblázat szerint halkabb, jobban tapad ugyanolyan fogyasztás mellett mint a többi, és vannak köztük eco-k is. valakinek az itt felsoroltakról tapasztalat, vagy ki mit használ? Köszi a segítségeket. http://www.gumi.hu/keresesmeretszerint/szemelyauto/205/55R16/nyarigumi/?fuel=B

Posztoló:

 

2 válasz érkezett:

Csizmadia Géza: 15ben hasznaltam blueresponse-t, teljesen ok volt. Most vettem 16os premiumcontactot, holnap remelem sikerul felrakatni.

 

Ottó Katona: Nem utaztam még pusztán elektromos autóval. Ott 80-100-as tempónál mi adja jellemzően a zajt? Szél? Gumi? Vagy autó típusa válogatja?

 


Az első hónap tapasztalatai egy holland 5 éves használt nissan leaf-el

2017-04-20

Az első hónap tapasztalatai egy holland 5 éves használt nissan leaf-el Egy honap alatt sikerült 2700km-ert autóznunk vele. Amikor vettük 23000 km volt benne ez azt jelenti, hogy nem sokat használták előtte. A márkaszervizben az akkumulátor ellenőrzésnél mindenhol a maximális pontszámot kapta egyet kivéve, hogy sokat tárolták magas töltöttséggel. Vételkor mind a 12 kapacitás jelzője meg volt. Most az intenzív használat után már csak 11 van meg belőle, ami szerintem is reális egy 5 éves autóban(Hatótávban a 12kapacitás és a 11 kapacitás jelző között nem vettem észre különbséget, valószínűleg pont a határon volt). 10C fokos környezeti hőmérsékletnél országúti használatban reggel 145km-es hatótávot szokott kijelezni. Az átlag fogyasztásom 12-13kwh/100km között szokott alakulni. A tegnapi nap adott egy kis ízelítőt, hogy majd mi vár ránk a következő télen. 1C és hóesés+ fűtés jelentősen csökkenti a hatótávot, szerintem 2/3-a elehet a 10C fokoshoz képest. Mentem vele hosszabb utakat is mint például sóskút-siófok(2x90km), Sóskút-Dömös (2x75km), Sóskút-Vác-M3-gablini(105km). Tapasztalatom szerint 10C-15C-fokos környezeti hőmérséklet mellett országúton közlekedve (80km/h - 55km/h) nagy biztonsággal 110-120km-es utat lehet teljesíteni(kíméletes vezetéssel). A leghosszabb utunk során (105km) még maradt 3 pálcika a kapacitás jelzőből.(A régebbi Leaf-ek még nem jelzik százalékosan az akkumulátor kapacitást.) Költség része: 2700km-re elköltöttem volna egy hónap alatt 70eFt-ot ha benzint tankoltam volna. Az áram költségem vegyesen otthon+munkahely+ingyenes töltésekkel 5eFt körül alakult(Otthoni fogyasztás növekedés). Egy hónap minden közlekedési igényünket meg tudtuk oldani egy elektromos autóval (Némi odafigyeléssel és tervezéssel). Remélem hasznos volt azok számára akik hasonlón gondolkodnak. Még annyit tennék hozzá, hogy az autóval semmilyen műszaki jellegű problémánk nem volt.

Posztoló:

 

11 válasz érkezett:

Szabó Zoltán: Nagyon szépen köszönöm a beszámolót, én mindig szívesen olvasok hasonlókat, bármilyen e-autóval kapcsolatban! :)

 

Dóra Bürger: Köszönöm enis. Nem emlékszem, 24 vagy 30 kw?

 

Bálint Szita: 24kw-os, és nincs benne hőszivattyú. A fűtéssel akkor lehet a legtöbbet spórolni, ha még reggel a töltőbe bedugva előfűti magát.

 


Tesztelt már valaki gyakorlatban 2013-as Renault Kangoo Ze-t?

2017-04-05

Tesztelt már valaki gyakorlatban 2013-as Renault Kangoo Ze-t? Létezik, hogy Type1 csatlakozója van csak? Második kérdés, hogy Peugeot Partner elektromos változatával kapcsolatban van valakinek gyakorlati tapasztalata? Azt tudom, hogy Chademo és Type1 csatlakozója van, de hogyan viselkedik a gyakorlatban? Nagyon kedvező áron adja a Peugeot....

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

Zoltan Kormos: Én a Partner Teepee-re várok, egyelőre nem látom a magyar peugeot honlapon csak a teherszállító változatot. 22,5kW akksi, illetve azt írják "opcionálisan elérhető gyorstöltés 125A-ig". Tehát fizetős ...

 

Varsányi Szabolcs: Chademo csatlakozó és Type 1 van rajta. Teszt autó nincs, csak rendelt autót lehet megnézni Budaörsön a Gablini-nél....

 

Gergely Szládek: A korábbi PSA Ev-król tudok nyilatkozni, amire ti gondoltok, arról nem. Dunaharasztiban az OlaszTibinek van Zebra akksis 2005-ös kiadású Berlingója, kisteher, 2 személyyes, ha érdekes, az ő számát meg tudom adni. Neki jó...

 


Van tapasztalatotok type1-type2 töltőkábelről?

2017-04-04

Sziasztok! Van tapasztalatotok type1-type2 töltőkábelről? Az autó (Peugeot Ion) oldalán type1 csatlakozó van, a töltő pedig type2-es. Van olyan kábel, amit kerülni kell? Az Ion-hoz egyébként 16A-es kábelt vagy 32A-es kábelt érdemes venni? Köszönöm!

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

József Aranyos: Nekem is van az iOn-hoz Type2->Type1 kábelem. Elég a 16-os, mert az autó invertere nem vesz fel 14A-nél többet.

 

Ernő Szép: 16A bőven elég, mert az autó max 14A-t tud felvenni váltóáramról. Ez pl. jó: http://coolautoo.hu/passziv-toltokabelek/7438-elektromos-auto-toltokabel-type1-type2-16a-valaszthato-kabelhossz.html?ps_full_site=1

 

József Aranyos: Amúgy ez a kábel passzív, nem lehet vele gond.

 


1    2    3    4    5    6    7    8    9   


Összesen 45 találat

 

Iratkozz fel heti hírlevelünkre

Érdekelnek az elektromos autók? Heti hírlevelünkkel mindig képben leszel a legújabb elektromos autó trendekkel!

* kötelező kitölteni