#peugeot

 

Citroen C zéró, és Peugeot Ion, esetleg Renault Zoé esetében milyen valós menettávval lehet számolni országúton?

2017-05-05

Sziasztok, Citroen C zéró, és Peugeot Ion, esetleg Renault Zoé esetében milyen valós menettávval lehet számolni országúton? Van bármilyen realitása külföldről hazagurulni vele? Köszönöm a válaszokat.

Posztoló:

 

6 válasz érkezett:

Kepler László: szia egy barátomnak van peugeott ion, csak 80 megy bárhogy erőltetjük, fűtés és klíma nélkül.

 

Ernő Szép: Van, de nagyon alaposan fel kell készülni. A Peugeot, Citroen 130 km-t megy, de hosszú úton, autópályán csak 80%ig tudod tölteni, így 80 km-enként érdemes megállni 20 perc töltés idejére. Zoéná...

 

Juhászné Csoma Hortenzia: Nekünk mindkettő van, mármint Ion és Zoe. És az előttem szóló Úr, jól mondja a hatótàvot.

 


Tesztelt már valaki gyakorlatban 2013-as Renault Kangoo Ze-t?

2017-04-05

Tesztelt már valaki gyakorlatban 2013-as Renault Kangoo Ze-t? Létezik, hogy Type1 csatlakozója van csak? Második kérdés, hogy Peugeot Partner elektromos változatával kapcsolatban van valakinek gyakorlati tapasztalata? Azt tudom, hogy Chademo és Type1 csatlakozója van, de hogyan viselkedik a gyakorlatban? Nagyon kedvező áron adja a Peugeot....

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

Zoltan Kormos: Én a Partner Teepee-re várok, egyelőre nem látom a magyar peugeot honlapon csak a teherszállító változatot. 22,5kW akksi, illetve azt írják "opcionálisan elérhető gyorstöltés 125A-ig". Tehát fizetős ...

 

Varsányi Szabolcs: Chademo csatlakozó és Type 1 van rajta. Teszt autó nincs, csak rendelt autót lehet megnézni Budaörsön a Gablini-nél....

 

Gergely Szládek: A korábbi PSA Ev-król tudok nyilatkozni, amire ti gondoltok, arról nem. Dunaharasztiban az OlaszTibinek van Zebra akksis 2005-ös kiadású Berlingója, kisteher, 2 személyyes, ha érdekes, az ő számát meg tudom adni. Neki jó...

 


Van tapasztalatotok type1-type2 töltőkábelről?

2017-04-04

Sziasztok! Van tapasztalatotok type1-type2 töltőkábelről? Az autó (Peugeot Ion) oldalán type1 csatlakozó van, a töltő pedig type2-es. Van olyan kábel, amit kerülni kell? Az Ion-hoz egyébként 16A-es kábelt vagy 32A-es kábelt érdemes venni? Köszönöm!

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

József Aranyos: Nekem is van az iOn-hoz Type2->Type1 kábelem. Elég a 16-os, mert az autó invertere nem vesz fel 14A-nél többet.

 

Ernő Szép: 16A bőven elég, mert az autó max 14A-t tud felvenni váltóáramról. Ez pl. jó: http://coolautoo.hu/passziv-toltokabelek/7438-elektromos-auto-toltokabel-type1-type2-16a-valaszthato-kabelhossz.html?ps_full_site=1

 

József Aranyos: Amúgy ez a kábel passzív, nem lehet vele gond.

 


Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket?

2017-03-19

Üdv mindenki! Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket? Általános tapasztalatok érekelnének. Töröm a fejem valami ilyesmi váltáson, vagy a meglévő benzines mellé. Napi szinten cirka 30-35km-t megyek, többnyire város, meg vagy 3-4km főút. De ezt rendszeresen. Hétvégente 70km főút, de ezek mind kiszámíthatóak, célállomáson tudok tölteni, munkahelyen is, ott van 400V is (nem tudom hány amper, de most volt bővítés, megnézem majd). Teszteket átolvastam, kicsit másabb jellegű élménybeszámoló érdekelne inkább. Én magam 195cm magas vagyok, jelenleg egy G Astrát nyüstölök, és hamarosan érkezik a kislányom. Szóval, az elektromosnak tudnia kellene ilyen "igényeket" is kiszolgálni :) Hatótáv hogy alakul ilyen használatban, üzembentartási költségek, tippek-trükkök a típust illetően, ugye az olaj-olajszűrő-levegőszűrő-pollenszűrő dolgokat megszoktam, itt ez részben elmarad, mi van helyette? Köszönöm, aki tud segíteni!

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

Rizmajer László: 195 cm-hez kényelmetlen lesz. 187 cm vagyok és nálam határeset. Ezt leszámítva nagyon jó kis kocsi, november óta a két iOnnal több, mint 6500 km-t mentem, nem vágyom vissza pöfögősbe :)

 

Rizmajer László: Amúgy az iOn/C-Zero/i-Miev kérdés gyakran felvetődik, érdemes kicsit átfutni 2-3 hétre visszamenőleg a posztokat.

 

Gergely Szládek: Vedd meg az én Elektromos Pandámat, az standard méret, és nyáron max 134 km , de 110km mindig, télen a legrosszabb 70 km az elektromos fűtéssel. 1 éves akkublokkal adom! Olcsóbban, mint egy MIEV/C_ZERO/ION !! ...

 


Használt Peugeot Ion, vagy Citroen C-zero vásárlásán gongolkozom.

2017-03-14

Sziasztok. Használt Peugeot Ion, vagy Citroen C-zero vásárlásán gongolkozom. Mik az ismert problémák, amikkel számolni kell ezeknél a típusoknál? Pl. mennyi bele egy akkupakk, ha esetleg szükségessé válik, vagy esetleg lehet cellánként cserélni? És még egy fontos kérdés: Én, a magam 190cm-es , és 105 kg-os, nem kifejezetten légies termetemmel vajon elférek-e benne? Előre is köszönöm a válaszokat!

Posztoló:

 

7 válasz érkezett:

Rizmajer László: November óta több, mint 6000 km-t mentem vele, baromira jó kis kocsi, imádom. Problémái nem nagyon vannak, egy 30 e km alatti futású kocsival szinte biztosan nem foghatsz mellé. Az akkucellák darabonként cserélhetőek (4,5 ó...

 

Szabó Zoltán: Én azt nem értem, hogy ebbe a Peugeot Ion - Citroen C-Zero - Mitsubishi i-MiEV hármasba miért nem jött akkupakk frissítés (nagyobb kapacitással)? Ezekből már van 6 évesnél idősebb is, lassan ...

 

Egry Gábor: Hány cella van/140€ ért. És hogy lehet egyenként megmérnk a feszültségüket, meg a hömérsékletüket ? Ezt mutatja valami müszer? Csak mert annyira egyszerü a müszerfaluk.

 


1    2   


Összesen 8 találat

 

Iratkozz fel heti hírlevelünkre

Érdekelnek az elektromos autók? Heti hírlevelünkkel mindig képben leszel a legújabb elektromos autó trendekkel!

* kötelező kitölteni