#mitsubishi

 

Mitsubishi Outlander PHEV-ről van tapasztalata valakinek?

2017-07-11

Nem tudom, off-e a kérdésem, mert "csak hybrid", de a Mitsubishi Outlander PHEV-ről van tapasztalata valakinek? Ha van, megosztaná? Köszönöm

Posztoló:

 

7 válasz érkezett:

Gelencsér Ferenc: Jó tapasztalatom van vele. :D

 

Molnár Roland: Nekem április óta egy 2017-es modell van, nagyon szeretem. Mint autó is kiváló bár vannak hibái de azok inkább esetlenségek és UX problémák mint működési hibák. Itt írtam ezekrő...

 

Molnár Roland: Még az jutott eszembe, mint személyes tapasztalat, hogy én körbefóliáztattam hővédő fóliával, mert nagyon égetett benne a nap, amint kisüt meg lehetett dögleni benne (még télen is). ...

 


Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket?

2017-03-19

Üdv mindenki! Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket? Általános tapasztalatok érekelnének. Töröm a fejem valami ilyesmi váltáson, vagy a meglévő benzines mellé. Napi szinten cirka 30-35km-t megyek, többnyire város, meg vagy 3-4km főút. De ezt rendszeresen. Hétvégente 70km főút, de ezek mind kiszámíthatóak, célállomáson tudok tölteni, munkahelyen is, ott van 400V is (nem tudom hány amper, de most volt bővítés, megnézem majd). Teszteket átolvastam, kicsit másabb jellegű élménybeszámoló érdekelne inkább. Én magam 195cm magas vagyok, jelenleg egy G Astrát nyüstölök, és hamarosan érkezik a kislányom. Szóval, az elektromosnak tudnia kellene ilyen "igényeket" is kiszolgálni :) Hatótáv hogy alakul ilyen használatban, üzembentartási költségek, tippek-trükkök a típust illetően, ugye az olaj-olajszűrő-levegőszűrő-pollenszűrő dolgokat megszoktam, itt ez részben elmarad, mi van helyette? Köszönöm, aki tud segíteni!

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

Rizmajer László: 195 cm-hez kényelmetlen lesz. 187 cm vagyok és nálam határeset. Ezt leszámítva nagyon jó kis kocsi, november óta a két iOnnal több, mint 6500 km-t mentem, nem vágyom vissza pöfögősbe :)

 

Rizmajer László: Amúgy az iOn/C-Zero/i-Miev kérdés gyakran felvetődik, érdemes kicsit átfutni 2-3 hétre visszamenőleg a posztokat.

 

Gergely Szládek: Vedd meg az én Elektromos Pandámat, az standard méret, és nyáron max 134 km , de 110km mindig, télen a legrosszabb 70 km az elektromos fűtéssel. 1 éves akkublokkal adom! Olcsóbban, mint egy MIEV/C_ZERO/ION !! ...

 


Használt elektromos autó Hollandiából

2016-11-21

Aki használt elektromos autót szeretne, az import egyszerűsége miatt érdemes Holland piacon nézelődni. Az EU tagállamok közül itt és Litvániában adták, már három éve, a legmagasabb állami/tartományi támogatást. Itt a támogatás elérte a 9-10.000,-€. Három éves elidegenítési tilalom mostanába jár le, megjelentek a piacon a használt Leaf-ek, jellemzően Acenta, Tekna kivitelben 9-14.000€ árakon. Érdemes a fekete műszerfalas 2013.06 hó után gyártott model II. változatot választani, Tekna kivitel Led fényszórót, navi, bőr, napelemes tetőt jelent, de a legfontosabb a hőszivattyús fűtése, fűtött akku ami miatt kicsit nagyobb a hatótáv. Sok Peugeot/Citroen is a piacra került, 6-8.000€ körüli áron. Fontos még, hogy idéntől nem támogatják a plugin hibrideket, Prius PlugIn, Opel Ampera, Mitsubishi Outlander PHEV-ből is bőven lehet válogatni. 25-60 km elektromos hatótáv miatt nem rossz alternatívát jelentenek ezek, a jelenlegi 9-20.000€ körüli ár egy 3 éves autoért nem rossz. Érdekes dolog a futott km kérdése. A gondolkodás módot át kell állítani a fejekben. Sokkal magasabb futású autókat lehet bevállalni EV-ből mint benzinesből. Jó példa erre a Prius ami bizonyítottan, tartós taxik 500-1 millió km is elmennek-hála az elektromos motornak-a motor+váltó megbontása nélkül.....a hidegindításnál kíméli a benzinmotort, 20-40% folyamatosan segít a hajtásban.

Posztoló:

 

9 válasz érkezett:

Varsányi Szabolcs: Hasonló a helyzet az USA-ban forgalmazott Fiat 500e-vel. Mostanába kerülnek piacra az elsőleg támogatott példányok. Azért itt nagyon elszántnak kell lenni, mert macerás az import, az üzembehelyezés itthon lehetetlen, ezé...

 

Varsányi Szabolcs: Tesla importot az USA-ból én nem ajánlom, két autót importáltunk saját részre....haszonnal, de eladtuk Hollandoknak. A garancia miatt csak EU Teslát szabad venni....ha, nincs garancia a szervíz és az ...

 

Imre Szücs: Gyorsan ide is belekotnyeleskedek, mert senki sem kérdezett engem. :-)) Szal az USA Leafre sem vonatkozik az akkucsere gari - amennyire tudom. Ami meg még fontos a Leaf-nél, hogy a 6.6-os inverterrel kell megvenni, mert a 3.3-as ...

 


1   


Összesen 3 találat

 

Iratkozz fel heti hírlevelünkre

Érdekelnek az elektromos autók? Heti hírlevelünkkel mindig képben leszel a legújabb elektromos autó trendekkel!

* kötelező kitölteni