#melyiket

 

Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket?

2017-03-19

Üdv mindenki! Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket? Általános tapasztalatok érekelnének. Töröm a fejem valami ilyesmi váltáson, vagy a meglévő benzines mellé. Napi szinten cirka 30-35km-t megyek, többnyire város, meg vagy 3-4km főút. De ezt rendszeresen. Hétvégente 70km főút, de ezek mind kiszámíthatóak, célállomáson tudok tölteni, munkahelyen is, ott van 400V is (nem tudom hány amper, de most volt bővítés, megnézem majd). Teszteket átolvastam, kicsit másabb jellegű élménybeszámoló érdekelne inkább. Én magam 195cm magas vagyok, jelenleg egy G Astrát nyüstölök, és hamarosan érkezik a kislányom. Szóval, az elektromosnak tudnia kellene ilyen "igényeket" is kiszolgálni :) Hatótáv hogy alakul ilyen használatban, üzembentartási költségek, tippek-trükkök a típust illetően, ugye az olaj-olajszűrő-levegőszűrő-pollenszűrő dolgokat megszoktam, itt ez részben elmarad, mi van helyette? Köszönöm, aki tud segíteni!

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

Rizmajer László: 195 cm-hez kényelmetlen lesz. 187 cm vagyok és nálam határeset. Ezt leszámítva nagyon jó kis kocsi, november óta a két iOnnal több, mint 6500 km-t mentem, nem vágyom vissza pöfögősbe :)

 

Rizmajer László: Amúgy az iOn/C-Zero/i-Miev kérdés gyakran felvetődik, érdemes kicsit átfutni 2-3 hétre visszamenőleg a posztokat.

 

Gergely Szládek: Vedd meg az én Elektromos Pandámat, az standard méret, és nyáron max 134 km , de 110km mindig, télen a legrosszabb 70 km az elektromos fűtéssel. 1 éves akkublokkal adom! Olcsóbban, mint egy MIEV/C_ZERO/ION !! ...

 


Melyiket vegyem - Nissan Leaf vs Renault Zoe?

2017-01-07

Sziasztok! Elektromos autó vásárlás előtt állunk, már hetek óta mérjük fel a kínálatot, ami mostanra biztosan eldőlt: új, nagy hatótávolságú de még megfizethető autót keresünk. Ennek a kát paraméternek jelenleg a Nissan Leaf 30 kw Acenta vagy Tekna, illetve a Renault Zoe 41 kw felel meg a Magyarországon forgalmazott modellek közül. azzal a felszereltséggel, szükséges plusz ráfordítási költségekkel együtt viccesen pont azonos árajánlatot kaptunk mindkét autóra, talán ha alkudozással lehet 1-2 százezer forint a különbség, nem ez lesz a döntő. A két legnagyobb dilemma ami ütközik jelenleg, az a Nissan tágasabb, szebb belső tere és a hosszabb akku és egyéb garanciája szemben a Renault kb. 100 kilométerrel nagyobb hatótávjával... A Nissannak picit jobb a finanszírozása, de a Renaultnál nem kell megelőlegezni az állami támogatást...A Nissan meglehetne 4-6 héten belül, a Renault nem kecsegtetett április vége előtti időponttal... Amiért írok, hátha másik átment már ezen a döntésen, ti milyen szempontokra helyeztétek a hangsúlyt? vagy helyeznétek? Kíváncsi vagyok a véleményekre, köszönöm.

Posztoló:

 

30 válasz érkezett:

Gelencsér Ferenc: Nehéz tanácsot adni. Rajtad múlik pár dolog. Mennyire sürgős a vásárlás? Érdemes lenne körüljárni a dolgot, hogy mennyit kéne várni a Leaf új verziójára (...

 

Varsányi Szabolcs: Nézzétek meg a VW e-Golfot is, mert csökkentették az árát 9 millió alatt bele lehet ülni, és a hatótávot is duplázták 300 km-re ami gyakorlati 170-200 km jelenthet. Komolyabb autó mint a Leaf é...

 

Varsányi Szabolcs: Alkudni kötelező. A Nissan nagyon rugalmasan kezelte a kérdést....2 éve kaptam írásos 8,2 millás Tekna ajánlatot is, azóta csökkentették a lista árat

 


1   


Összesen 2 találat

 

Iratkozz fel heti hírlevelünkre

Érdekelnek az elektromos autók? Heti hírlevelünkkel mindig képben leszel a legújabb elektromos autó trendekkel!

* kötelező kitölteni