#citroen

 

Hogyan lehet ezt az RFID kártyát igényelni töltéshez?

2017-07-03

Sziasztok! Úgy alakult, hogy a családba kerül egy Citroen C-Zero valamikor a jövőhét folyamán, és mivel a villanyautózás nekünk még új műfaj egy kis segítséget szeretnék kérni. Sok helyen olvasom, hogy az utcai töltőkhöz kell vagy nem kell RFID kártya. Erről mit kell tudni? Egy ilyen kártya elég az összes olyan töltőhöz, ahol ezt kérik? Vagy minden üzemeltető külön kártyát kér? Tovább hogyan lehet ezt az RFID kártyát igényelni? A válaszokat előre is köszönöm!

Posztoló:

 

3 válasz érkezett:

Ernő Szép: A villanyautosok.hu -n minden infót megtalálsz.

 

Erhard Pfisztner: Legyen egy type1/type2 kébel a kocsihoz, hogy tudjad használni Budapesten az ELMŰ közterületi oszlopait és a többi parkolókban elhelyezett Type2 csatlakozót. Otthon 10A-rel másutt AC oszlopn type2 -vel 16A tudsz tö...

 

Csiszár András: https://e-autozas.hu/#!echarge

 


Citroen C zéró, és Peugeot Ion, esetleg Renault Zoé esetében milyen valós menettávval lehet számolni országúton?

2017-05-05

Sziasztok, Citroen C zéró, és Peugeot Ion, esetleg Renault Zoé esetében milyen valós menettávval lehet számolni országúton? Van bármilyen realitása külföldről hazagurulni vele? Köszönöm a válaszokat.

Posztoló:

 

6 válasz érkezett:

Kepler László: szia egy barátomnak van peugeott ion, csak 80 megy bárhogy erőltetjük, fűtés és klíma nélkül.

 

Ernő Szép: Van, de nagyon alaposan fel kell készülni. A Peugeot, Citroen 130 km-t megy, de hosszú úton, autópályán csak 80%ig tudod tölteni, így 80 km-enként érdemes megállni 20 perc töltés idejére. Zoéná...

 

Juhászné Csoma Hortenzia: Nekünk mindkettő van, mármint Ion és Zoe. És az előttem szóló Úr, jól mondja a hatótàvot.

 


Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket?

2017-03-19

Üdv mindenki! Van köztetek olyan tag, aki tartósabban használ Citroen C-Zero/Peugeot Ion/Mitsubishi I-Miev trióból vmelyiket? Általános tapasztalatok érekelnének. Töröm a fejem valami ilyesmi váltáson, vagy a meglévő benzines mellé. Napi szinten cirka 30-35km-t megyek, többnyire város, meg vagy 3-4km főút. De ezt rendszeresen. Hétvégente 70km főút, de ezek mind kiszámíthatóak, célállomáson tudok tölteni, munkahelyen is, ott van 400V is (nem tudom hány amper, de most volt bővítés, megnézem majd). Teszteket átolvastam, kicsit másabb jellegű élménybeszámoló érdekelne inkább. Én magam 195cm magas vagyok, jelenleg egy G Astrát nyüstölök, és hamarosan érkezik a kislányom. Szóval, az elektromosnak tudnia kellene ilyen "igényeket" is kiszolgálni :) Hatótáv hogy alakul ilyen használatban, üzembentartási költségek, tippek-trükkök a típust illetően, ugye az olaj-olajszűrő-levegőszűrő-pollenszűrő dolgokat megszoktam, itt ez részben elmarad, mi van helyette? Köszönöm, aki tud segíteni!

Posztoló:

 

4 válasz érkezett:

Rizmajer László: 195 cm-hez kényelmetlen lesz. 187 cm vagyok és nálam határeset. Ezt leszámítva nagyon jó kis kocsi, november óta a két iOnnal több, mint 6500 km-t mentem, nem vágyom vissza pöfögősbe :)

 

Rizmajer László: Amúgy az iOn/C-Zero/i-Miev kérdés gyakran felvetődik, érdemes kicsit átfutni 2-3 hétre visszamenőleg a posztokat.

 

Gergely Szládek: Vedd meg az én Elektromos Pandámat, az standard méret, és nyáron max 134 km , de 110km mindig, télen a legrosszabb 70 km az elektromos fűtéssel. 1 éves akkublokkal adom! Olcsóbban, mint egy MIEV/C_ZERO/ION !! ...

 


Használt Peugeot Ion, vagy Citroen C-zero vásárlásán gongolkozom.

2017-03-14

Sziasztok. Használt Peugeot Ion, vagy Citroen C-zero vásárlásán gongolkozom. Mik az ismert problémák, amikkel számolni kell ezeknél a típusoknál? Pl. mennyi bele egy akkupakk, ha esetleg szükségessé válik, vagy esetleg lehet cellánként cserélni? És még egy fontos kérdés: Én, a magam 190cm-es , és 105 kg-os, nem kifejezetten légies termetemmel vajon elférek-e benne? Előre is köszönöm a válaszokat!

Posztoló:

 

7 válasz érkezett:

Rizmajer László: November óta több, mint 6000 km-t mentem vele, baromira jó kis kocsi, imádom. Problémái nem nagyon vannak, egy 30 e km alatti futású kocsival szinte biztosan nem foghatsz mellé. Az akkucellák darabonként cserélhetőek (4,5 ó...

 

Szabó Zoltán: Én azt nem értem, hogy ebbe a Peugeot Ion - Citroen C-Zero - Mitsubishi i-MiEV hármasba miért nem jött akkupakk frissítés (nagyobb kapacitással)? Ezekből már van 6 évesnél idősebb is, lassan ...

 

Egry Gábor: Hány cella van/140€ ért. És hogy lehet egyenként megmérnk a feszültségüket, meg a hömérsékletüket ? Ezt mutatja valami müszer? Csak mert annyira egyszerü a müszerfaluk.

 


Mennyibe kerül kb egy benzines kisautó (Citroen C3-s 2004-es) elektromosra alakítása?

2017-02-11

Üdv! Mint új tag érdeklődnék. Mennyibe kerül kb egy benzines kisautó (Citroen C3-s 2004-es) elektromosra alakítása? Anyag, munkadíj, tervek, stb. Évek óta LPGs autóink vannak, s majd pár év múlva szeretnénk tovább lépni az elektromos autózás irányába. Családi házban lakunk, vidéken, 220v-s hálózatunk van itthon. A C3-t (van mellette egy Xsara Picasso is, szintén LPGs) munkába járásra használjuk, napi 50 km távon. Van értelme átalakíttatni, vagy inkább fektessünk be egy gyárilag elektromos autóba? Előre is köszi a tanácsokat.

Posztoló:

 

14 válasz érkezett:

András Fischer: András Tukora a Te embered.

 

Gergely Szládek: C3 ból létezik gyári villanyos. Átalakítás a "megszokott" menetdinamikájú paraméterekre csak az meghajtó akkublokk 1,5 Millió akksi+ motor+vezérlő+töltő stb.... De arra tényleg András tud választ adni.

 

András Tukora: 20kwh akkuval (ez elég kb 130km-re) 3,5millió. 40kwh (260km) akkuval kb5,5millió. Az autó alacsony értéke miatt nem érdemes ennyit invesztálni bele. Bár ennyiből nem tudsz venni elektromos autót így még meg is é...

 


1    2   


Összesen 6 találat

 

Iratkozz fel heti hírlevelünkre

Érdekelnek az elektromos autók? Heti hírlevelünkkel mindig képben leszel a legújabb elektromos autó trendekkel!

* kötelező kitölteni